miércoles, 21 de abril de 2010

L'indigent

Hui, Rincón del Lector en llemosí.

David, que és una mena d'informàtic linuxero i samurài tot plegat, vol compartir el seu relat L'Indigent amb nosaltres. Ara bé, només ens pot deixar una mostra perquè el relat ha sigut presentat al concurs de relats curts del TMB (Transports Metropolitans de Barcelona) i la reproducció completa aniria en contra de les normes de participació, però podeu llegir la versió sencera aquí. Amb tots vosaltres, L'indigent.
Volto d'aquí a allà sense rumb per les instal·lacions del metro buscant alguna cosa per menjar. Des de que la meva vida va donar el gran canvi ja no sóc la mateixa, no tinc el mateix punt de vista de la vida, vaig tota bruta i he agafat la mania compulsiva de fregar-me les mans, no ho puc evitar.
Ja porto molt temps sense veure la llum del sol, necessito la seva escalfor, però el primer és portar-me algun mos a la boca, i aquí on estic no trobo res a les papereres, res tirat pel terra. Tot està molt nou. Paro un moment, em frego les mans. Ep! Ve un grup de gent seguit per càmeres. Al ben mig hi deu haver personalitats importants perquè des d'aquí sento la olor que emanen, m'agrada.
[... continua ...]
Recordeu donar-li estreletes si vos ha agradat ;-).

No hay comentarios:

Publicar un comentario